söndag 27 februari 2011

I don't wanna waste another minute here

Tänkte passa på att blogga innan det börjar sändningar från Göteborg Horse Show på SVTplay!

Fredagen spenderade jag med Linn A, medans jag väntade på att hon skulle ha tränat klart så råkade jag köpa Mr Nobody, men det är en film som jag är tvungen att ha i min filmsamling, är troligast en av dom bästa filmer jag har sett, någonsin!

Sen så for vi på Wok and Roll och åt, som vanligt så var det underbart gott, och jag var tokigt mätt då vi gick därifrån, sen såg vi film, gjorde oss i ordning, drack lite och for ut på krogen där man träffade både nytt och gammalt folk! Trevligt!

Tack SimoRn för att du skjutsade hem jag och lillebror! (Och Conny)

Igår (lördag) så tog jag det lugnt, var hos mamma för att hon skulle få lite sällskap då Bosse var på hockey, då jag kom dit så ville Grodan och hennes kompis ha godis så jag följde med då mamma skjutsa dom på Smått och gott, följde med en godispåse och 2 Dr Pepper hem, förvånade?

Sen så pratade vi, såg Hockey, så kom Bosse hem då åt vi en supergod middag, nå renkött med potatis och champinjoner och en sås som mamma verkligen hade lyckats med!

Sen såg vi melodifestivalen, och Mitt stora feta Grekiska bröllop, for hem till pappa innan den slutade, och det luktade VÅR! Så underbart!

Hur lycklig blir man inte över att solen äntligen börjar komma fram och värma? 

1 kommentar:

Christina sa...

Lät som en trevlig fredag/lördag :)

När du kommer hit ska vi gå på resturangen jag var på igår :) Där hade de god mat ^^

Wok & Rolls sushi <3