måndag 24 januari 2011

We stand here together and prepare for the fray

Somnade på tok för sent inatt, eller natten till idag, igår, äh vatusan, till söndag iallafall! Somnade runt 4, kunde inte sova va bara allmänt pigg, det slog dock tillbaks på mig halv 6 på morgon då Doris bestämt skulle ut ur mitt rum så var bara att vakna och släppa ut hon då och sen somnade jag om men jag får alltid huvudvärk eller börjar må illa om jag somnar och vaknar inom 3 timmar, efter 3 timmar så går det bra.

Sen så skrek pappa på mig klockan 9 om att jag skulle släppa ut hon, tur hon är söt iallafall för halv 6 i morse så var hon väldigt billig!

Gick en promenad med henne och tog det sen lugnt och försökte halvslumra, tills mamma kom och hämtade jag och Jonte för vi skulle fara och fika hos Micke som fyllde år i igår/lördag så blev jätte nyttig frukost bestående av tadaraadamm.. kakor!

Sen blev det Coop, köpte Mackor, marmelad och en 50 cl Dr Pepper (för det inte fanns på burk, jag börjar ha abstinens)

Sen kom jag hem och kröp ner under täcket för jag frös och hade ont i huvudet och sen råkade jag somna och drömde om att jag var någonstans och sen for ut i en stad och gick in i massa små kiosker och försökte hitta Dr Pepper på burk, men det fanns INGENSTANS! Det här börjar gå alldeles för långt nu när jag t.o.m drömmer om det! Nä nästa gång jag ser Dr Pepper på burk i en butik så köper jag några burkar så jag har ett tag!

Om ni har saknat skumma uppdateringar från mig så kan ni alltid kolla min Twitter som jag har nördat hela helgen!


Utfyllnad


Inga kommentarer: