lördag 1 januari 2011

Baby you're a Firework!

Gott nytt år! 

Planerna var egentligen att fira Nyårs i Arvidsjaur med Malin och Co. men dom planerna satt min mage stopp för så jag stannade hemma och firade med Pappa, Jonte och Emmy! 

Vi har spelat Kinect, jag har kommit på att jag tydligen är förjävligt bra på Boxning, kanske är dags för mig att byta sport? Haha nej, var inte helt seriöst där, jag utklassade bara både pappa och Jonte och jag har verkligen inga planer på att gå från hästarna för att boxas! 

Så har vi ätit massor med gott! Först Räkcocktail, sen blev det Plankstek och till sist Glass och Chokladsås, min mage blev inge bättre av den behandlingen men gott var det! Det måste du verkligen göra om pappa, någon dag då min mage vill vara med så jag kan trycka i mig massor med mat! 

Sen så har jag mest chillat, sett lite tv, suttit vid datorn, fotat!

Sen tolvslaget spenderade jag med att tycka att pappa korkade upp flaskan på tok för sakta för jag ville ju fota alla underbara raketer! Nej, jag kommer aldrig växa ifrån min kärlek till raketer, vid närmare eftertanke så glömde jag skåla jag tror jag bara tog min mugg och drack och gick iväg! Dissade dock stativet, och nästa år då ska jag ha köpt en fjärrutlösare!








Inga kommentarer: