lördag 1 januari 2011

2011

Nytt år och nya möjligheter!

Det är det de här året ska fyllas med, under tiden som jag skriver så har jag faktiskt ingen aning om med vem, vad eller vars jag ska spendera nyåret eftersom det egentligen är några dagar kvar och bara 19 December än!

Troligast kommer jag vakna upp kanske lite sliten och arbetslös, men nu var det positivt vi skulle tänka!
Året ska fyllas med att träffa nya människor, hitta nytt jobb eller börja plugga.. Och såklart spendera tid med dom som betyder mest, även om jag tappade en av dom på väggen, eller om vi tappade varandra?

Men troligast så klarar vi oss utan varandra och det är med stor sannolikhet det bästa som kunde ha hänt egentligen även om det då kanske inte kändes som det just då, vem vill gå vidare med sitt liv om man har nästan allt man behöver?

Jag har egentligen aldrig velat ha ett "Svensson" liv, kan inte garantera att jag inte kommer att få det men innan jag stannar upp så vill jag ha hunnit leva, veta vem jag är, sett olika platser, länder och människor så 2011 hoppas jag att min blogg kanske blir lite mer intressant att läsa!

2011 kommer jag satsas på: 

Resor
I nuläget är en resa bestämd, och den avgår till Oslo för att vara med Chrissan och se My Chemical Romance i Mars, kanske åker dit nångång före det!

Foto
Ska försöka satsa ännu mer på mig själv som fotograf och eventuellt söka en bildjournalistisk utbildning.

Människor
Vill träffa mer människor, och samtidigt har jag inte tänkt glömma bort dom som står mig nära!

Körkortet
Nu jävlar ska jag ha körkortet så jag slipper vara låst!

Alla 2010 års bilder rymdes såklart inte i ett Collage, men till er som är med och er som inte är med,
Tack för att ni funnits där för mig under 2010 och hoppas att de flesta av er även finns med under 2011!

1 kommentar:

Jeennypeeny sa...

jag kmr alltid finnas där för dig! <3