lördag 22 januari 2011

En bild på mig + 10 Fakta om mig

Härmar Chrissan lite för att jag har tråkigt!

Stod inget om att bilden skulle vara seriös!

  1. Jag lider av Ornitofobi, vilket är fobi för fåglar. Spelar ingen roll om det är en stor eller liten är lika rädd ändå!
  2. Jag och Chrissan lärde känna varann vid bussen hem första riktiga skoldagen i 1:an då hon kom fram och frågade om jag hade haft på mig en Evanescence T-shirt dagen före. Behöver jag säga annat än att jag älskar den? 
  3. Jag vägrar äta de flesta grönsaker, i stort sett alla om dom är tillagade. 
  4. Enligt mamma så döptes jag till Jennifer för att jag skulle få en internationell karriär och då behövde ett internationellt namn, hur gick det med de?
  5. Stranden eller allmänt vara vid vattnet hör till en av mina favoritplatser, även om jag inte gillar att bli blöt och inte tycker om att bada om jag inte bottnar!
  6. Blir fort uttråkad och rastlös.
  7. Tycker det är skönt att stretcha, speciellt då man har muskelvärk så att det tar ont, men eftersom jag är överrörlig så bör jag inte stretcha.
  8. Stör mig på då folk stavar fel, speciellt då dom skriver: Mej och Dej. Även om jag själv inte är alltid skriver helt korrekt, iallafall inte grammatiskt!
  9. Har ett beroende av att göra nått kreativt, rita, skriva, fota och gör jag inte det så får jag abstinens.
  10. Tycker bättre om att rida ponny än storhäst, Kansas och Dille är undantag!

1 kommentar:

Christina sa...

Det var inte i bussen jenna, utan medans vi väntade på bussen någon dag efter vi började ;) tänk på att de första dagarna spenderade jag (gud förbjude)på eves rum på skolans internat xD jag borde ha gått och kollat mig ;)