söndag 19 december 2010

We were the kings and queens of promise

Har typ inte gjort ett skit idag, hade tänkt städa men det står väldigt still, som vanligt! Sorry pappa!

Hittar dock saker jag vill ha! Typ Rosa Ray-Ban Wayfarer! Och eftersom jag inte köpte något par solglasögon i år så BORDE jag rent logiskt få köpa lite dyrare nästa år, för har ju inte många veckor alls på mig att köpa dom i år! Jag tycker det är ren logik!

Hur underbara är dom inte?
Annars så har jag mest bara nött 30 Second To Mars typ hela dagen och dreglat lite efter Jared Leto, kan jag få i julklapp?

Nä nu kommer jag inte på mycket vettigt att säga så kanske dags att klura ut vad man ska göra härnäst!

1 kommentar:

Christina sa...

eller så kan du spara pengarna till du kommer hit? Men såklart behöver du ett par Raybans...