lördag 18 december 2010

Say 'Yes' to pull the trigger

Vaknade idag och mådde skit, tack Burn!

For till stan iallafall som jag hade tänkt, behövde nya hörlurar för jag vill inte ha min SkullCandy Lowrider på jobbet, och det är ju skönt att ha mindre som man bara kan stoppa ner i fickan och så, blev iallafall SkullCandy Ink'd Rosa/vita såklart!

Mådde riktigt jäkla tokilla för jag hade typ magkatarr som fan! Jag tycker om Energidryck så länge det gör mig pigg, sen då det förstör min mage så är det inte lika kul längre... Tänkte fara hem typ direkt egentligen för mådde som sagt inte bra, fast sen kom Linn A och det va skönt att ha någon att prata med så jag kom på andra tankar, vi for till Royal och provade stövlar! Jag behöver större vader!

Sen så blev det Ica för att köpa ljus och glödlampor åt pappa sen apoteket där jag köpte Lactrase och Åksjuketuggummi så jag skulle ta mig hem iallafall utan att spy i bussen.. Passade samtidigt på att be dom beställa hem Prolaktas, dom räcker i 24 timmar alltså behöver man ju bara ta på morgonen och sen så är det bara att dricka mjölk och så! Det kändes vettigt att prova såna då pappa inte är så bra på att komma ihåg att jag inte tål laktos!

Sen så for jag hem, tog det lugnt, somnade på soffan då jag och pappa skulle se Inception, sen var resten av natten bara skit, och orkar inte ta det på bloggen, dom som vet kan ju låta bli att säga varför och dom som undrar får väl helt enkelt fråga så ser vi om jag orkar svara..


Tell them the fairytale gone bad

Foto: Colby eller Jenny

Inga kommentarer: