torsdag 25 november 2010

Delirious KJ

Delirious KJ är alldeles alldeles underbar <3
Han kändes otroligt fin idag, ännu finare än vanligt t.o.m! Linn (Ponnyfotografer) lånade min kamera och fotade en stund på ridningen, hade varit lite elak och inte ändrat inställningarna från mitt nya objektiv, som jag kommer göra ett inlägg om snart så hon fick ställa in allting själv och det är ju inte så lätt då man inte vet vars allting är på kameran men hon är duktig på att fota med sin kamera, så hon ska nog lyckas lära sig min oxå!

Så nu blir det en liten bildbomb, finns från då han var som finast dock, men jag tycker ändå det är roande att jag mestadels inte ser så liten ut på han, trots att jag faktiskt bara är 168-169 cm lång och han är över 170 i manken!








Pure love?

Ingen perfekt bild men kolla söttungan!

Inga kommentarer: