fredag 1 oktober 2010

You don't know what you've got til you're missing it a lot!

Jag klarade Truckkortet, med stor marginal var det inte men blev godkänt ändå och det är ju det viktigaste!
Tror jag var den av oss som krockade i mest saker!

Sen så blev det hem, chilla lite och så for jag till mamma och åt middag och gav hon hennes present även om hon inte fyller år fören imorgon, sen blev det hem till pappa tvärt för att byta kläder och fara till stallet och för en gångs skull så tog jag inte med kameran och det ångrar jag att jag inte gjorde! Då jag nästan var framme vid stallet så såg jag 3 älgar hyfsat nära på en av ängarna!

Dessutom så skötte sig Dodde så fint så hade kanske varit kul att ha bild på han! Inga stopp, då det failade nångång så var det jag som failade, blev korsgalopp mot nått hinder och på nått så väntade jag inte ut han och annars failade jag lite på att styra men han hoppade ändå duktigt!

Inga kommentarer: