torsdag 30 september 2010

I'm holding out for a hero till the end of the night

Egentligen borde jag faktiskt sova nu, för länge sen dessutom! Imorgon har jag det praktiska provet till Truckkortet, och jag har fortfarande aldrig kört Truck men det ska nog förhoppningsvis gå bra, jag lyckades ju faktiskt ta Traktorkortet en gång i tiden, och i framtiden ska det väl bli det riktiga körkortet!

Sen efter jobbet så kanske det blir att besöka mamma, eftersom jag egentligen jobbar eftermiddag i veckan så är det lite problematiskt för mig att fira henne på fredag då det var tänkt att fira hon, och dessutom så är hon borta på lördag då hon egentligen fyller år!

Sen så blir det då det viktigaste av allt på hela veckan! RIDNING! Tror jag skulle få rida Dodde imorn istället för Pernille men vi får ju se hur det blir, hoppning står det iallafall på schemat, kan bli riktigt intressant för senast jag hoppade Dodde så gjorde jag mig illa i tummen, favorit i repris kanske?

Mesta jag lärde mig av den lektionen var: Rid ALDRIG i jeansleggins och se till att pappa kommer ihåg att ha helskodda ridbyxor torra då man ska rida så man slipper ta mycket hala nötlösningar!
Hemska sits och jag ser ju superliten ut trots att jag faktiskt är för lång för att rida ponny!

Det är ju bra att det inte alls syns att jag kommit hem från Rhodos typ sådär mindre än ett dygn före att bilden är tagen! Hur många veckor behöver jag vara utomlands innan det syns? Gillar dock min hårfärg bara för att den är helskum!

Är i övrigt helt klart expert på att blöta ner mig på jobbet! Igår så hällde jag ju massor med antiklibb-blandning över mig och idag har jag varit i Optro och då lyckas jag alltid få vatten lite här och där, tur att jag inte sminkar mig på jobbet för annars hade jag varit svartrandig i ansiktet!

Foto: Julia

Inga kommentarer: