söndag 17 oktober 2010

Don't stop me now cause I'm having a good time

Har inte bloggat på ett tag.. igen! Jag är tametusan en av världens mest sämsta bloggare!

Så, jag red Lola i torsdags, brukar inte gilla henne, vet inte om jag gillade henne då heller men det funkade ändå helt okey, fick dock sjukt mycket muskelvärk och hon va väl lång och jäklig som vanligt men jag dog då inte!

Så har jag köpt en ny säng, fick hem den i onsdags! Den är massa jätte mysig!

Fredag tror jag inte jag gjorde nått mer än hade det bra hemma, satt och drack cola, trocadero och cider och pratade med vänner rent allmänt och med Tomas om kamera och foto o.s.v. jag vill oxå vara så bra på att fota! Men jag har fått ett mål med mitt fotande nu iallafall, vill bli så bra att jag kan ha foto som ett extrajobb, typ pressfotograf fast är långt till det!

Igår (Lördag) for Pappa, jag, Micke, Anna och Jonte till Luleå för att se Volbeat, det var riktigt trevligt! Vi åt på nått skumt hamburgerställe, förutom att dom hade lök på hamburgaren så var det gott! Sen så umgicks vi på rummet en stund, såg tv och pratade och sen for vi på All Star och såg AIK spela och åt middag, dyrt men massor med mat! Åt typ bara hälften men hade om jag orkat ätit upp allt för det var så jäkla gott! Bearnaisesåsen där var oslagbar!

Sen gick vi till rummet igen tills det var dags att gå till Pontushallen, var svinkallt! Då vi kom dit så hade första förbandet börjat spela, men vi hade ju sittplatser så var som rätt lugnt och dom var ju inte så speciella minns inte ens vad dom hette! Sen spelade Entombed, dom minns jag bara för jag satt och kollade på klockan och väntade på att dom skulle sluta spela, instrumentalt var dom helt okey, men det där med Growl hela låtar är inte riktigt min grej!

Men Volbeat var riktigt okey, fast jag vet inte om jag ska tala högt om att pappa frågade mig vilka som va bättre, Volbeat eller Kent (som jag såg i somras) och jag valde Kent!

Inga kommentarer: