onsdag 15 september 2010

We can push out, sell out, die out..

Väderprognos för Rhodos, jag tycker det ser riktigt fint ut!
Har spenderat eftermiddagen åt att packa inför att åka till Rhodos imorgon, ska bli skitskönt att komma till värmen igen!

Håller just nu på att fylla på musik i min Mp3 som sen ska få ligga på laddning inatt, vilket även kamerabatteriet och mobilen ska få göra! Sen imorgon eller rättare sagt idag kl 19 så ska jag vara på flygplatsen för att sedan åka! Tiden har gått så otroligt fort, var ju mer eller mindre 1 år sen det bestämdes att vi skulle åka till Rhodos och nu ska man åka om några timmar!

Måste dock medge att jag är en smula nervös har haft ont i magen i flera dagar och knappt ens kunnat äta! Är det de dom menar med att komma i form till Beachen? Resfeber i sinne! Och förvirringen på vad man ska packa, vad FÅR man packa o.s.v.

Förhoppningsvis så blir det ju ännu fler resor i framtiden, rykten säger att om man en gång har börjat fara ut och resa så går det inte att sluta, men jag måste ju åka till Chrissan i Oslo och hälsa på dessutom så har ju jag och Chrissan sagt att vi ska resa till massa olika ställen!

Kommer iallafall hem på Onsdagkväll nästa vecka men jag lär väl hinna blogga någon fler gång innan jag åker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

nhxyfspbqivjgsbymstc, justin bieber baby, lfgetfu.

Christina sa...

hoppas du får det underbart på rhodos :) bränn dig inte ;)

du ska hit ASAP tycker jag :)