onsdag 15 september 2010

Look at this photograph, everytime I do it makes me laugh

Total bildbomb sådär innan avresa bara för att jag har tråkigt och måste få tiden att gå lite fortare innan det är dags för avresa! Har packat allt, utom mobilladdaren för måste ladda mobilen och bara för det så kommer jag säkert glömma den!

Lovar väl att det blir en Rhodos bildbomb då jag kommer hem!

Varför har ingen sagt åt mig att jag skjuter fram fötterna sådär sjukt mycket?
En av världens mest finaste halsar, tillhör Delirious KJ, aka Dille eller Lilleman
Alltid lika kul att omformatera om datorn, speciellt då resultatet blir att den iallafall startar men dom andra felen kvarstår!
Hur underbara som helst, först hatade jag dom och tyckte dom var äckliga, sen var det de enda som fanns och jag var sugen så jag pressade i mig, och sen kunde jag inte sluta! GOTT!
Annichen gömmer sig, hon är en riktig liten busunge!
Och ibland så posar hon istället!

Jag kärlekar mitt 55-200 Objektiv så pass mycket att jag t.o.m pussar på det!
Sen blev Annichen road av mitt hår! 
Peeengar!

Inga kommentarer: