torsdag 23 september 2010

Rhoodos

Eftersom min dator har psykat ihop totalt och kameran och pappas dator inte kommer överrens så blir det inga bilder idag, ska imorgon fara och klämma och känna på datorer och förhoppningsvis komma hem med en ny! Kanske går det att laga den jag har men just nu känns det ärligt värdare att lägga ut några 1000 mer på att få en dator som faktiskt funkar!

Har ju som sagt spenderat en riktigt trevlig vecka på Rhodos med sol, bad, massor med fotande blev kallad Paparazzi av Animation Team, en grymt trevlig grupp som höll i aktiviteterna på hotellet, dom försökte få med oss på saker varje dag, men det gick för det mesta rätt dåligt för dom! Men var iallafall med och spelade Vatten Volleyboll, och jag som aldrig ens har varit bra på volleyboll på MARKEN och då lägga till vatten som jag egentligen inte tycker allt för mycket om! Mitt (och Rasses) lag förlorade iallafall!

Så var jag efter mycket om och men faktiskt med och dansa, första gången en av dom försökte få med mig på dansgolvet så kollade jag bara på han och skrek NOOOO!! och mer eller mindre rusade iväg, inte för det var något fel på han precis (snarare tvärt om)  men jag kan som dom flesta vet verkligen inte dansa!

men jag vill då tillbaks typ NU!!

Nu måste jag dock rusa till stallet så skriver mer sen!

2 kommentarer:

Christina sa...

jag tycker du kan lägga de där ett par tusen på resan hit och shopping. tro mig, det blir det mycket av och prisklasserna är inte studentvänliga för att säga det sån. En dator kan du köpa nästa månad ^^ eller spara ett par månader till xD

JeayL sa...

Haha en dator kunde jag inte alls köpa nästa månad, min vägrade totalt att starta, eller starta gjorde den men då gick den till systemåterställning och därifrån så antingen om man godkände att göra en systemåterställning kom det upp ett felmeddelande, men tryckte man bara på avbryt så startade den om.. Jäkla skitdator!