fredag 24 september 2010

Last night a DJ saved my life

Nu äntligen så har jag en fungerande dator! Bytte ut PC mot Mac, ett dyrt byte en förhoppningsvis så ska den då funka annars blir jag som lagomt irriterad men än så länge så gillar jag min nya fina Macbook Pro!

Men men här får ni en liten Rhodos bildbomb är bara ett fåtal av bilderna som är tagna under resan, har runt 1200 bilder och blev kallad Paparazzi av Animation Team då jag inte sprang runt med kameran så kom ju tametusan t.o.m Tomas och frågade vars jag hade kameran, det är lite illa då va?

Iallafall så blir det nog en tidig kväll för det har blivit alldeles för lite sömn på senaste tiden! På Rhodos hade man ju annat att göra än att ligga och sova och sen direkt nattskift efter då jag gick och la mig i morse efter nattskiftet så hade jag sovit 2-3 timmar på 48 timmar, det var inte hälsosamt!

Intro på Olympic Games alla lagen hade nån speciell helskum entré
Rhodos var väldigt bergigt!

Olympic Games, borde det inte vara smartare att ta av sig tröjan före!

Fick av någon anledning fråga om alla i familjen hade en kamera, svaret var väl nej, men endel kameror var det med!

Stranden just innan middag, alla andra satt på rummet och gjorde sig i ordning innan middagen och jag gick ner på stranden och fotade
Olympic games!

Vi satt och pratade med Angelo och Linda från Animation Team sista kvällen, det slutade med nattbad, jag var bara Paparazzi men blev blöt ändå tack vare att Linda tyckte jag skulle få en mycket blöt kram..

Slutet av Animation Teams Michael Jackson show då dom tog upp barnen ur publiken på scen, bl.a. min lillasyster och kusiner. 

Fotat av Jonte men med min kamera, jag fixade väl typ inställningarna, iallafall på flygresan på väg hem, var bara så häftigt med solnedgången ur en helt annan vinkel än vad man är van vid!

En av få bilder som jag har på mig från resan eftersom jag för det mesta stod bakom kameran inte framför! 

Inga kommentarer: