onsdag 1 september 2010

If I opened my heart, there'd be no space for air

Månen fotat från mitt fönster nu inatt!
Åkte hem till Grunko efter jobbet igår så for vi och handlade sen middag/kvällsmat på Max, vete fasen hur dom lyckades, men jag sa åt dom att jag inte ville ha lök på mitt Friscomål, men dom måste tametusan ha tagit EXTRA mycket lök istället för inge lök! Tur det går att plocka bort iallafall, vi tog ju med maten hem eller hem till Grunko egentligen, men alla ställen där man har en tandborste på är ens hem, eller hur? Men det gick ju som inte att gå tillbaka med maten och klaga!

Vi satt och såg NCIS å lite allmänt på TV och gick sen å la oss, så hände väl inte så mycket men det kan vara trevligt att sova någon annanstans än hemma ibland!

Sen på morgonen så åkte vi in till stan, jag gick på stan och han for på skolan och jag börjar fundera om jag håller på att bli helt jäkla senil! Först gav jag Grunko en 50-lapp då vi satt på bussen för bensin då han kom och hämtade mig, sen då jag hade hoppat av bussen och började gå över vägen så öppnade jag börsen och funderade vars 50-lappen hade tagit vägen, det var typ 5-10 minuter senare!

Sen låste jag in väskan på busstation, och 30-45 min senare så funderade jag på vars fan jag hade lämnat den!

Så höll jag på att glömma miljontals grejer på jobbet idag! Vad är det för fel på min hjärnkapacite?

Imorgon blir det stan med Chrissan på morgon/förmiddag vi får väl se om jag kommer hem med något onödigt, troligast blir det att lägga pengarna på ett stativ eftersom jag känner att jag är i stort behov av det! Lite svårt att fota med lång slutartid och utan stativ! Blir så oskarpt då!

Inga kommentarer: