onsdag 1 september 2010

If I had just one more day I would tell you how much that I've missed you since you've been away

Åkte in till stan tidigt, eller ja, 20 över 9 gick bussen hemifrån så var väl inte så tidigt egentligen!

Först satt jag på busstation och väntade på att Chrissan skulle komma in till stan, och då jag satt där så kom värsta äckliga fyllot som dessutom hade torkat blod i ansiktet in och satt sig och försökte prata med mig, och ignorera funkade ju inte heller tydligen, så jag gick till H&M och väntade på hon där istället! Fy jag vet inte vad som är värst, Alkis eller blod?

Iallafall tillslut kom ju Chrissan till stan, så då gick på runt på stan, jag köpte enbart 2 böcker: Att älska som en porrstjärna - Jenna Jameson och Försvinnanden - Jodi Picoult, får se om den boken är lika bra som dom två första jag har läst av Jodi! Så köpte jag en Rocksound tidning bara för att det inte fanns Kerrang och för att det va Paramore på framsidan! Man fick ju dessutom med värsta underbara Paramore klistermärkerna, bara för att jag älskar vissa av deras låttitlar, typ "For a pessimist I'm pretty optimistic" som fanns med! Så blev det lunch på Subway, köpte en hel så jag även fick som middag på jobbet!

Sen så for jag hem med 12:an och chillade en stund innan det var dags att fara och jobba och nu ska jag snart ta och sova igen!

Inga kommentarer: