söndag 29 augusti 2010

If there's so much I must be, can I still just be me?

Nu är ju klockan efter 12 och jag vete fan varför jag är vaken för jag är seg och har huvudvärk! Taskigt läge...

I fredags (igår enligt mig) så var jag och Grunko och såg bio, det blev att se Inception, vi var lite sent ute så vi köpte biljetterna typ 4 min innan filmen började men det va ju som lugnt, är ju några minuters reklam före ändå så! Den var iallafall bra, kan inte förklara den för den va helskum och om jag skulle försöka då skulle jag förstöra filmen för dom som inte har sett den, men Ellen Page och Leonardo DiCaprio skötte sig snyggt, som vanligt!

Före hade dock pappa halvt förgiftat mig med att hälla i massor med grädde i maten, ogillas starkt för jag hade psykat ont i magen men turligt nog så släppte det ju men det är ju ändå verkligen inte skönt!

Idag/Igår ehm.. lördag iallafall så har jag först inte gjort så mycket vaknade tidigt/sent vet inte riktigt efter nattveckan, med huvudvärk och var allmänt seg, sen så blev det surströmming och buss in till stan och där väntade jag på att Chrissan skulle komma! Å fy vad jag har saknat henne! jag, Chrissan och Pingu var på Coop och köpte lite onyttigheter sen åkte jag hem med halv 9 bussen å tänkte ta en tidig kväll, men det failade ju!





Sådär nyttig har jag varit ikväll! Eller iofs så har jag bara ätit jätte lite av det!

Inga kommentarer: