fredag 27 augusti 2010

Crave my heart and it's bleeding in your hand

Önskar jag kunde skriva introt till Good Enough - Evanescence här på bloggen men istället så länkar jag den till spotify för er som har det, ni andra får vara lyssna på Youtube, köpa albumet The Open Door eller vara olagliga, på tal om Evanescence så släpper dom ju faktiskt ett album nu i höst det är ju rätt nice eller nått!

Varför kom jag på att jag ska blogga nu? Klockan är snart 10 i 9, och jag har inte sovit sen jag jobbade natt och planerade att vakna tidigt, typ 14:00 för att få tillbaka dygnet lite, men ska sova snart jag lovar!

Jag har iallafall helg nu så vi får väl se vad den här helgen ska bjuda på! Imorgon så kommer ju Chrissan från Oslo, hon borde aldrig någonsin få åka tillbaka dit igen för det är som så drygt här i Skellefteå utan henne! Iallafall så blir det väl att umgås med hon, Pingu och Malin, precis som gamla tider! Sen kommer jag och Chrissan säkert fota värre än alla fotografer på EMA tillsammans! Det är i övrigt den 7 November, har det redan gått ett år tycker ju att det var nyss.. tiden går tydligen fort då man börjar bli gammal!

Igår var det ju ridning, red Cojac, diskuterbart hur mycket vi tycker om varandra, eller hur mycket jag tycker om han? Vi red iallafall ut i skogen, var trevligt fast på tok för kallt jag kommer troligast dö i Hypotermi redan innan första snön! Jag har ju tametusan redan börjat ha igång elementet i mitt rum för att slippa frysa som en Chihuahua på Antarktis!

Så nu blir det sömn, sen får vi väl se vad som händer senare idag! Kanske får man med sig någon rolig på Bio, man kan väl önska iallafall!

Inga kommentarer: