tisdag 24 augusti 2010

Ibland så tror jag att det skulle va bra om du fick tala med nån doktor som sa att du borde gå hem och ta några piller till

Vaknade supertidigt.. eller ja kvart i 1 på dagen är väl inte så jätte tidigt, om jag hade gått å lagt mig vanlig tid men nu jobbar jag ju natt så misstänker att jag kommer bli toktrött men men får ta och dricka en Burn runt kl 12 inatt så kanske jag klarar av att hålla mig vaken till klockan 6! Eller ja klockan är runt halv 7 då jag kommer mig i säng!

Men först va jag tokhungrig då jag kom hem från jobbet imorse så tog mig "frukost/kvällsfika" å sen gick jag å la mig, sen så då jag vaknade var jag tokhungrig igen! Vad fasen är det med mig?

Idag har jag i övrigt varit förbi Ica och hämtat ut ett paket innehållande ett nytt objektiv och 2 Twix, jag älskar att få paket från CyberPhoto!

Aja lovade ju bilder på sånt jag hade shoppat senaste veckan!

Nya objektivet Nikon AF-S DX 55-200/4-5,6G ED VR

Några av sakerna, Lådan till Objektivet, Hårborttagningscreme det var läskigt å luktade skumt å blev ju stubb på benen dagen efter typ! Hårfärg ha 3 olika röda hårfärger hemma nu, kanske dags att färga håret? å så boken Bara inte du av Katarina von Bredow!

Pink Sugar, en av mina favoritparfymer!

Nya böckerna, som dessutom är utlästa båda var riktigt bra, fast tror jag tyckte 19 minuter var snäppet bättre, handlar om en skolmassaker, vill inte berätta för mycket av handlingen eftersom jag då kanske avslöjar lite för mycket! Men dom som får möjlighet, LÄS DEN! Samma författare som till Allt för min syster, så vem vet kanske 19 minuter oxå blir film, hoppas nästan det även om det vore svårt att få dit alla känslor och etiktänket! Vem är den onda?

Jag har väl iofs köpt mat och dricka flera gånger under veckan men hittade tomma Trocaderoburken som jag drack i torsdags efter ridningen nu när jag städade! 

Tack CyberPhoto för supergoda Twix, den ena var redan uppäten då bilden togs! 

Jeans 99 kronor på Cubus, provade inte ens men vet vad jag har för storlek där, eller ja 36 är lite för stort men dom byxorna satt helt okey, inte direkt slimmade jeans men skönt att ha nått som inte sitter så! 

Andra paret jeans, Crocker Pep Skinny supersköna å ja mitt rum var skitstökigt, jag har jätte rosa sockar och min spegel lutar!

1 kommentar:

Christina sa...

50 spänn på att min Pink Sugar börjar bli gammal. Vätskan har blivit gul xD men den luktar fortfarande awesome <3