söndag 25 juli 2010

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars? I could really use a wish right now

Misslyckad bild från Moneybrother som jag ändå gillade av någon anledning!
Nu börjar jag vara mer levande än igår vilket jag är mycket glad för!

Tänkte ta och lägga upp några bilder iallafall som kanske är lite bloggvänliga, merparten hör inte till den kategorin!

Sådär långt går jag nog aldrig för att få bra bilder! Blev typ rädd bara av att se dom vara uppe på taket! 

Moneybrother

Rena Rama, skitskönt band live, finns på Spotify för dom som är nyfikna, tyvärr tycker jag inte dom var riktigt lika bra på studioversionerna!

Allas vår favorit Staffan! Observera, ciggen var inte tänd vilket iofs syns!

Undra om Grunko var en smula trött? Iofs klockan var ju kvart i 4 på morgon! Och Chrissan innan dina ögon bränns sönder av att eventuellt ha sett Grunko naken så kan jag lova att han hade byxor på sig!
Jag fick bara fota åt det hållet då Grunko av någon anledning skulle ha med mig in på toa då han skulle byta kläder!

1 kommentar:

Christina sa...

så fint att du inte fick ta bild på grunko när han bytte kläder. vad ska man med de bilderna till senare?

Jag undrade faktiskt om bilden o.0