måndag 26 april 2010

You greedy little bastard

Man kanske ska komma ihåg att blogga lite då och då!

Få se vad har hänt på senaste mer än varit tokförkyld?

I lördags så umgicks jag med Stoltz med diverse alkohol inblandat! Först så for vi på tatung med några som jag glömt namnet på, jag åt dock typ inget hade ätit en stund innan jag for in till stan och har grymt svårt att äta då det är folk i närheten. Sen for vi på förfest hos nån som tokraggade på mig, creepy! Jag var duktig på att dissa han, eller hur Stolleboy, diskret var det iallafall inte!

Sen for vi på Traversen och såg nått band spela, dom var helt okey faktiskt! Sen blev det Max och hemgång! Eller gång och gång, åkte bil! Var inte hemma så farligt sent, men sen satt jag och pratade i telefon och sen blev det sms istället så somnade väl inte förens 3 nångång!

Sen har jag typ inte gjort särskilt mycket! Har dock kommit på att i år blir det första gången jag firar Valborgs utan Chrissan, sen jag började på Naturbruks, får försöka hitta på något annat kul! Undra i övrigt om dom kommer ha någon majbrasa på Atorp eller om Atorp av har ställt in det på heltid, och undra om det beror på oss?

2 kommentarer:

Shut Up and Train! sa...

Emanuel var lite förtjust i dig ja ;)

JeayL sa...

Skoja inte! Jag befattar mig inte med WOW-spelare!