torsdag 29 april 2010

Well you couldn't be that man I adore

Igår var det Mustaschkampen här i Skellhell, jag var där, men endast för att gå på stan till 9 på kvällen jag tycker dom alltid skulle ha öppet så länge för det var riktigt trevligt! Dricka gratis "cider" alltså typ päronsoda eller pärondryck med ciderkaraktär och tilltugg! Umgicks där med Malin och nån Robin.

Fast om sanningen ska fram så var det enda jag köpte en film, Shutter, måste ta och se den om jag hittar nån som kan vara personligt stöd. någon som sett den och vet om den är bra?
Så blev det mat, och dricka, chips och godis, sen for jag hem till Grunko och skulle ha filmkväll med middag och godis! Vi såg Naked Mile, och så massa olika serier, som vanligt men det var ändå trevligt.

Idag har jag varit med Malin på stan en stund igen, sen gick jag själv en stund typ var på apoteket och så, nu när det börjar bli vår blir mitt behov av Lactrase större! Det är krångligt att älska glass, och samtidigt vara Laktosintolerant! På vintern äter man ju oftast inte glass lika ofta och nu när man inte går skola längre så äter man inte pannkaka och risgrynsgröt och sånt lika ofta heller, dessutom brukar mamma göra det laktosfritt!

Nu ska jag bara ladda upp inför ridningen, sen får vi se vad som händer ikväll, funderar på om jag ska se New Moon, var ju flera veckor sen jag köpte filmen, men jag har inte sett den än annat än på bio och nu kommer ju Eclipse snart!

1 kommentar:

Christina sa...

Naw, stackars liten. Inte lätt att tycka om glass och sedan inte tåla det. Kommer du ihåg när du somnade med B&J-burken? Allt kladd tamefan överallt sen på morgonen.

Det är ju två månader och en dag tills filmen har premiär ;) Inte så snart :P