måndag 18 januari 2010

Jag färgar håret rött, luggen blev grön!

Okey, så illa är det inte! Men rött blev det då! 

Blev så vansinnigt less på att halva håret var blond, och halva brunt med några röda pigment i eller hur man ska beskriva min hårfärg! Så jag tog helt enkelt och färgade det helt själv! 

Nu är ju inte håret helt torrt så svårt att se hur mycket som är missat, och har ju inte ögon i nacken så att man kan kolla! Lite ljusare är det väl längst upp, men inte så farligt som jag trodde det skulle bli, och blir jag helt missnöjd då håret är torrt så är det bara att köpa ny färg då jag får pengar!

Har glömt att skriva dom senaste dagarna så får göra det nu! 

I lördags så var jag iallafall till Ume(+å om vi ska låtsas att vi inte är från Norrland)
Var och hälsade på Min moster med sambo + mina kusiner, min ena kusin skulle ha kalas på Megazone, och där skulle dom spela Laserdome, eftersom två barn hade lämnat återbud så fick jag och pappan till min kusin vara med och spela, Jag måste ju nämna att jag var i gröna laget, vilket passade utmärkt eftersom jag glömt bort det där med att man skulle ha svarta kläder så jag hade min (jätte)gröna huvtröja, svarta jeans och mina ex vita med lila/rosa detaljer Reebookskor! 

Men det var superkul att spela, hade nog dock varit ännu roligare att köra mot sina vänner i sin egen ålder så nu är det bara att försöka samla ihop lite folk så man kan fara dit och spela! Nog för det tydligen ska finnas, och enda jag hittat så var Laserdome rummet här ca 350 m2, ganska litet om jämför att den är 600 m2 i Umeå + att dom har nyaste utrustningen! Sen är ju Ume dyrare, men kanske nästan är värt det? aja man får se vilka man får med sig och vars det blir! 

Dom som verkar intresserade nu är:
Jag
Malin
Grunko

Några stycken iallafall!  

Just ja! Kanske ska nämna för alla som vet hur klantig jag är, jag sprang bara ner en unge, som snabbt reste sig och sprang vidare! Så sprang jag in i en vägg och BARA en! Och mitt lag vann och jag kom individuellt 4:a, av 10 stycken! Vi kan väl se det som bra resultat eftersom det var min första gång, och så kan vi glömma att jag spelade mot en vuxen, och 8 stycken i 9 års åldern! 

Inga kommentarer: