söndag 25 oktober 2009

Treasure of Tutankhamen I am the one it is


Jag känner mig som Tutankhamen, hur det nu ska stavas! Fin utsida, stendöd inuti! 

Imorgon fyller Grodan hela 9 år och idag ska jag tydligen vara med på ett hörn på hennes kalas, det bjuds ju på mammas supergoda hemmagjorda pizza! Förlåt pappa, men mammas pizza är faktiskt godare!

Dessutom så ska det vara Halloween vecka i veckan på TV400 och som tur är så verkar vi ha den kanalen!  Ska ju bl.a. visa The Omen, hur underbar är den inte! En ond unge och en korkad Rottweiler, kan det bli bättre? Sen är det ju några filmer som är värdelösa och så några man redan sett och verkligen inte vill se igen, och så några stycken som man gärna ser gång på gång på gång!

Mån: 
Scary Movie 3
Jag vet vad du gjorde förra sommaren
Sleepy Hollow
Jurtjyrkogården 

Tis: 
Scary Movie 4
Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren
Nightwatch
Jurtjyrkogården 2
28 dagar senare 

Ons:
Mothman
The Texas Chainsaw Massacre
Wicker man
Brotherhood Of Evil
The Hills Have Eyes

Tors:
Ghostbusters
The Omen
Instängd
The house next door
Out of blood

Fre:
Ghostbuster 2 (Vet dom räknas inte som skräck utan komedi men dom är med i reklamen)
Swarmed
Nightwatch

Lör:
Familjen Addams
Sjätte Sinnet
28 dagar senare
The Hills have eyes
Voices 
The Texas Chainsaw Massacre

Sön:

Visas repris på vissa av dom som visas tidigare.. + Sweeney Todd, Den onda cirkeln och The Visitation.. 

Blir nog att se massor med film i veckan, även om jag redan sett många av dom och vissa vill jag inte se igen! T.ex. Texas chainsaw massacre, jag och Chrissan stängde av efter att bara sett början, The hills have eyes fick jag typ men för livet av (minst) Jurtjyrkogården behöver jag nog inte se igen och Jag vet vad du gjorde förra sommaren är sämst! Läste dock boken på engelska i typ 1:an eller 2:an och den gillade jag! 

2 kommentarer:

Shut Up and Train! sa...

Och du skulle inte vilja räkna Scary Movie som en komedi eller >_< ??

JeayL sa...

Jodå stoltz jag räknar scary movie som komedi, men precis som Ghostbusters så var den med i reklamen om skräckvecka, missade bara att skriva ner den informationen!