lördag 17 oktober 2009

Take my breath away

Gårdagen spenderades med att se lite av en jätte underlig film, Speed Racer tror jag namnet var, helt jävla underlig! Jag tror inte målgruppen var uttråkad 19 årig tjej, men lite roande var den då och jag skulle behöva specialgrejerna som dom i filmerna hade i bilarna på min blivande bil! Vad sägs om att kunna hoppa då någon prejar en? Eller att kunna hoppa och byta däck i luften om man får punka? Eller allt möjligt självförsvar grejs!

Efter filmen drog jag på mig massa kläder och tog en livsfarlig cykel och cyklade och hämtade Maria på fritids sen for jag hem till mamma och så fixade vi mat, okey mamma fixade mat och jag satt och pratade med mamma och kollade på! Jag gillar den fördelningen, fast jag dukade fram på bordet ändå!  Hade lite smått tjejkväll! 

Efter middagen så såg vi Hannah Montana the movie, den får inte högt betyg av mig iallafall, hon ger mig typ huvudvärk! Fast det va lite hästar med, lite pluspoäng på det, och så va Taylor Swift med där på ett hörn, sjukt mycket bättre och sötare än Hannah Montana/Miley Cyrus! 

Sen kom Grunko förbi och så såg vi Mamma Mia, den är ju bara för härlig! Vet inte om det är för att man kan alla låtar eller att den helt enkelt är bra? Sen efter Mamma mia så for vi till pappa och var här en stund! 

Vad jag ska göra idag vet jag inte, det är ju bara morgon än!

1 kommentar:

Christina sa...

Stackars Jenna ;( Jag tycker att Mileys röst är creepy :S den är ju så mörk och förfärlig >.<

PALLRA DITT BLEKA ARSEL HIT NÅGON GÅNG SÅ JAG FÅR NÅGON ATT GÖRA STADEN OSÄKER MED. FFS det finns ju en F&C butik här >.<