måndag 5 oktober 2009

There are times when I look above and beyond

Känns som jag börjar vara på bättringsvägen, halsen gör fortfarande stundsvis så helvetiskt förbannat ont men halsmandlarna är inte riktigt lika svullna längre! Snart är jag fit for fight igen! 

Sitter och har allmänt tråkigt, har suttit och läst en blogg om YR och J EM i fälttävlan skrivet av en av de svenska deltagarna, faktiskt ganska intressant, kul att läsa att dom också är nervös ibland! 

Senare blir det kanske att fara till mamma och äta, om hon tillåter mig och min onda hals att komma innanför tröskeln, man ska inte smitta fler än nödvändigt sägs det ju inte för att varken pappa eller Jonte verkar ha blivit drabbade.

Vore det inte för all glass jag stoppat i mig så har jag nästan gått på (ofrivillig) diet i helgen! 

Veckan har inplanerat lite tv-tittande! 
Onsdag 7 oktober kl 22:15 EM i fälttävlan sammandrag från EM i Fontainebleau den 24-27 sept visas på Eurosport. 

Söndag 11 oktober kl 17:00 Världscupen i hoppning från Oslo på SVT

Sen vill pappa hellre se fotboll eller hockey eller annat onödigt så får jag leta upp en annan tv, eller troligast morra mot han och sätta mig på någon av alla tv kontroller alternativt gömma dom!

Även inplanerat nått udda möte på AF på torsdag, och så stallet, om jag är tillräckligt frisk för att rida vill säga, nog för det ska mycke till innan jag säger att jag inte klarar av att rida, så länge man kan stå på benen så funkar det!

Inga kommentarer: