torsdag 24 september 2009

I'm a good excuse to be a bad influence on you

Nu har jag glömt att blogga på länge igen så då blir det som vanligt en genomgång av veckan

Måndag: 
Var in till stan och övningskörde, gick helt okey, även om det höll på att hamna en tant/tjej och barnvagn framför bilen! Men vafasen, hon gick ut i princip mitt på vägen just efter en kurva, turligt nog så svängde jag för lite så jag var ändå på fel körbana, annars hade hon hamnat just framför motorhuven. Nog för jag är duktigt på att gå mitt på vägen, men man brukar ju som höra om det kommer en bil körande i närheten! Aja, jag körde inte på någon iallafall, det är väl nästan duktigt?

For sen hem till Micke och lånade pengar av han, för ingen kunde hämta mig i stan och jag hade inga pengar till buss, skills i massor!

Sen kom Grunko och hämtade upp mig på Coop, så handlade vi lite och for sen hem till han såg tv och busade, sen kom Malin då började allt spåra riktigt mycket som det alltid gör då jag och Malin träffas, blir alltid så mycket snuskprat, och Grunko är ju ingen som tackar nej till sånt heller! 

Tisdag: Naada

Onsdag/igår: Först gjorde jag inte så mycket men på eftermiddagen/kvällen/natten hann jag med lite mer! Först for jag till mamma och åt, sen for jag ut med Doris, vi tränade lite på att hon skulle hålla koll på mig, gick riktigt bra vissa stunder, men ibland så var tydligen allt annat intressantare, men men hon lär sig med tiden var skönt att komma ut och var inte farligt kallt, sprang runt i t-shirt ett tag, men då sprang jag ju så! 

Sen kollade jag och mamma på gamla bilder, jag var väldigt blond och smal då jag var yngre och mina tänder stod åt alla håll! Så hittade vi bilder på Jasmine, Berganza och Juliana. Jag var verkligen inte stor då jag började högstadiet, var mer än 1 dm kortare än vad jag är nu i 7:an och jag tycker inte jag är så speciellt lång nu heller!

Sen i natt låg jag och kollade dom två första avsnitten av Gossip Girl säsong 3. Säger inte mycket mer än såhär för råkar jag skriva för mycket spoilers så vet jag en Chrissan som troligast kommer fara från Oslo för att spöa mig, fast det kanske är värt det!

Idag ska jag troligast städa lite, sen blir det stallet först med Maria, sen hem och äta, sen tillbaka till stallet igen och rida, Markarbete har jag för mig att det står på schemat, återkommer hur det går sen!

Inga kommentarer: