torsdag 10 september 2009

I wish I could fly around and around


Har just spenderat kvällen hos mamma, dom hade hämtat en ren utanför Malå som dom styckade och fixade med hemma på köksbordet! Hjälpte till på ett hörn, t.ex. genom att skriva på frystejp vad det var i påsarna med olika köttbitar och knyta köttfärspåsar. Med risk för att någon äckligt känslig vegosnubbe halkar in på bloggen och får psyke (eller andra känsliga personer) så lägger jag bara upp en bild på det färdiga resultatet! 

Kanske inte ser så fint ut, men då blir ju resultatet väldigt gott! Fick NJUTA av färsk renstek och självklart persiljesmör, med pommes och till det drack jag fruktsoda! Tror inte jag njutit så mycket av något jag ätit på mycket länge! Helt oslagbart gott även om vi åt det mitt i natten!

Har i övrigt inte gjort så mycket idag, spenderat massor med tid i telefon speciellt nu under kvällen/natten, fasen vad social folk ska bli då dom är full! Dom försökte övertala mig att komma till stan och taxi hade dom tydligen betalat oxå men ska ju hjälpa Grodan i stallet, och sen hem och äta sen rida imorgon så känner inte riktigt för att vara vaken riktigt hela natten! Är nog mycket ur form som det är!
Dagens väder har MINST sagt varit schizofrent, vaknade i morse och då blåste det men var blå himmel och fint, sen kollade jag ut en stund senare då blåste det och hela himlen va svart typ, sen kollar jag ut en stund senare då ösregnar det också, sen så lugnade det ner sig och blev soligt och så går det ett tag så blir det sol och regn samtidigt! 

Nu sitter jag och är trött, ni vet sådär som man brukar vara då man är mätt! Ska snart ta och sova!

Jag äter kött i protest mot att veganerna äter upp djurens mat.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: