tisdag 8 september 2009

Here you come again lookin better than a body has a right to

Igår så gjorde jag inte mycket mer än hjälpte mamma å Bosse lite med deras dator, inte för jag gjorde så mycket mer än att ta med min laptop för att kolla om det var deras dator eller deras internet som var psykat, och sen lånade jag ut mitt USB-minne åt dom så dom skulle rädda bilderna som fanns på datorn och visade hur man körde över det till USB:et.. 

Så såg jag även Patrik 1,5 min käre lillebror sa att den va skitkul och jag typ grät! Något är väldigt fel på min familj!

Blev dock väldigt sent igår, funderade på att sova, sen började jag pyssla med något sådär som man alltid gör mitt i nätterna så går det nån timme hit eller dit, så satt jag och sms:ade med Sophia där borta i Danmark och sen började min telefon spela Decode, vilket betyder att någon ringer där vid 3, men det va mysigt ändå! 

Idag har jag hunnit med att nästan dränka mig med Multivitamin, drack direkt ur paketet, varför leta fram ett glas då det ändå är lite kvar och man kommer dricka upp allt? Iallafall så kom det för mycket på en gång samtidigt som jag drar efter andan med näsan! NOT NICE! 

Nu är det inplanerat att städa, duscha, äta och sen SKA jag ut och motionera på ett eller annat sätt! 

1 kommentar:

Christina sa...

det är ingefel att gråta till filmer ;)