torsdag 3 september 2009

I say one-two-three, just like you and me. Gonna jump like I never did before

Morr, visst är det trevligt då man vaknar av att grannarna håller på att hamra och bygga nått? Vid dom tillfällerna känns en stuga mitt ute i skogen väldigt lockande! 

Inget värt har hänt dom senaste dagarna, har suttit och tjollrat och spelat Burnout 3, jag är sämst helt klart men jag totalkvaddar bilarna.. Är det verkligen säkert för allmänheten att jag är tillåten att ta körkort? 

Senare idag ska jag med Maria på stallet, vi får se om hon rider Dodde igen, troligast! Hon var så söt då jag lugnt gick till Doddes spilta förra gången, och hon stannar osäkert utanför och pekar på skylten och säger "Men vi skulle ju ha Dodde" Doddes riktiga namn är ju Doolittle och det är det som står på skyltarna, så jag fick lugna henne med att Dodde var ett smeknamn och att det var rätt ponny!  

I övrigt så verkade hon rätt nöjd med en ponny med lite fart i och ville helst att jag skulle sätta mig i hörnet så hon fick rida själv!

Inga kommentarer: