torsdag 3 september 2009

Everywhere I go, every smile I see I know you're there smiling back at me

Har haft en riktigt trevlig dag på stallet, förvånad? Hästarna är ju lite smått beroende framkallande! Dessutom så är det ju alltid kul att träffa Malin! Och Grodan är duktig! 

Ska i övrigt börja rida i hennes grupp nästa vecka, har saknat hästarna och ridningen så nu kanske jag inte springer runt och är riktigt lika frustrerad över att bara gå hemma, dessutom är det fin motion och jag har ju redan träffat gruppen så är ju inte allt för nytt iallafall! Det blir nog fin fint!

I övrigt så har jag städat och tjollrat, typ spelat Burnout idag och så då jag kom till mamma så hörde jag en gammal goding på radion som stod på som sällskap, och tog hjälp av det inbyggda programmet på Sony Ericsson Walkman mobiler, TrackID för att få fram artist och titel på låten, var Together Again - Janet Jackson, hur länge sen var det inte man hörde den?


Inga kommentarer: