onsdag 5 augusti 2009

Little Dana O'Hara oh, Dana my dear

Är hemma hos Grunko i Byske och just nu har mitt huvud och Nacke psyke så huvudet gör ont! Dags att ta och krypa i säng!

Vi har i övrigt sett Hajen 3, behöver jag ens nämna att den inte var så bra? Vi filosoferade om vad det räknades som, B-film är för snäll, närmare dom sista bokstäverna i alfabetet! Typ wow Hajen kommer, dålig stillbild och så ser man ett fönster gå sönder.

Dessutom gissar jag på att den ena hajen var hajarna's Jesus, för det var tydligen bara en mamma och ett barn, behövs det inte en pappa för att bli en avkomma, eller har jag missat något? Men eftersom hajpappan saknades så måste ju ungen varit Jesus! Ironin är på topp, nu ska jag sova!

Till Chrissan, Enda kortspelet jag gillar är slag 10:a för där kommer min sadistiska sida fram på ett prima sätt! Dessutom är det inte så svåra spelregler!

Inga kommentarer: