fredag 7 augusti 2009

Bury me alive

Nog för ni skulle ju faktiskt kunna få döda mig före, med tanke på min cellskräck!

Är för tillfället sjuk, började ju senast jag skrev med ont i nacken, huvud, ögon o.s.v. sen så svullnade halsmandlarna upp, AJ AJ AJ AJ AJ! Och inatt så fick jag äckligt ont i örat! Smärtan försvann inte förens jag överdoserat Alvedon och lyckats somna vilket var omöjligt p.g.a. smärtan, turligt nog så är den då typ borta just nu har istället lock för det örat, lever dock på smärtstillande!

DET ÄR VÄLDIGT VÄLDIGT SYND OM MIG JUST NU!

BTW, någon som hört We are the fallen? innehåller några medlemmar från Evanescence, heter något med Fallen, och har en tjej som sjunger. Ta alla rock/metalband med kvinnliga sångare som jag lyssnar på (kanske inte paramore och flyleaf men resten) så då har ni We are the fallen..

Lyssna:

Inga kommentarer: