torsdag 23 juli 2009

When it was good we were happy in the pouring rain

Dagen har som sagt spenderats med firande av pappa, inte för vi firade så mycket utan vi for på Tatung och åt lunchbuffé, Så grymt gott! Finns verkligen vissa stunder då man önskar att man var sån som kunde trycka i sig mat utan att bli mätt för då hade jag suttit där och ätit tills dom slängt ut mig!

I present fick pappa en Whiskeyflaska av Micke, och jag tror Jonte har lovat att inte blanda den med vatten!

Imorn åker jag till stugan, har inte varit där sen sommarlovet mellan 9:an och 1:an, alltså länge sen! Har packat massor med kläder vilket brukar behövas med tanke på hur frusen jag är!

Tar en buss runt 16 från stan! Måste fixa något gott att äta på bussen!

2 kommentarer:

Christina sa...

Hoppas du får det trevligt i stugan :)

Shut Up and Train! sa...

Tatung är ett jävla ställe ! Jag får alltid paltkoma där !