torsdag 23 juli 2009

So take a bow cause you've taken everything else

Sitter och lyssnar på Leona Lewis och väntar på att fara, bussen går 16:15 men innan dess ska jag ha fixat någon mat och kanske något färdgodis! Sen blir det 3 timmar ensam i en buss och jag som tycker Stan-Byske känns långt nu för tiden!

Det är fullt tillåtet att ringa och skicka sms som tokar under resan! Dock så kanske det är lite halvtaskig signal lite då och då! Har packat som jag ska vara borta i år och dar! Har lagt in bilder och massa musik på Zappe och Bönan är uppladdad, ja jag har namn på mina elektroniska saker! Zappe är min nyare mp3/mp4 och Bönan är min gamla som otroligt nog överlevt sen sommaren mellan 9:an och 1:an, inse länge det är! Sony har kvalité på allt förutom sina mobiler känns det som!

Ni som har mitt nummer hör av er, och ni som inte har det ni får vänta tills jag är hemma igen!

Inga kommentarer: