fredag 3 juli 2009

We all needed something to cling to

Dagen har spenderats på stadsfesten med Chrissan och Malin och Stoltz, jag köpte ett par nya skor, typ Slip-on eller vad dom nu kallas, har kollat på dom förr och ja, dom sticker ut i mängden en smula och jag har en förmåga att skaffa skor som gör det.

Köpte även en mössa med Evanescence-tryck, jag har aldrig mössa, jag ser förjävlig ut i mössa och har aldrig mössa och fryser därför i princip sönder öronen på vintern.



Kvällen har spenderats med Doris och pappa, och just nu sitter jag och är ridsugen, satt och kolla på hästar och diskuterade hästar med häftiga färger med Sophia och jag sa att hon skulle digga färgen på Bernhard, vilket hon gjorde. Allt började med en skäck som var på annons. Nån som vill "låna" hit en söt liten Kansas åt mig?

2 kommentarer:

Christina sa...

So sweet. Så du köpte mössan trots allt ;)

Shut Up and Train! sa...

Mössor är så överskattade XD