torsdag 30 juli 2009

I've never felt like this before a bad feeling I've been trying to ignore

Har spenderat större delen av dagen på KDRF i brist på annat vettigt att göra! Stallet är som ett sånt ställe där du inte behöver göra någonting men det är ändå chill att bara gå runt, klia på hästarna, pussa lite på Kansas som vanligt och bara vara!

För ovanlighetens skull den här sommaren så har vädret varit prima skönt efter allt regnande! Jag vet att det sägs ha varit bra väder i Skellhell då jag var borta, men då var inte jag här så då räknas det inte för i Blattnicksele var det regn regn regn regn!

Fick träffa min älskade systeryster Anna idag! Min favorit av mina äldre systrar, fast iofs, det är inte svårt med tanke på att jag bara har en 100% äldre syster!
Kommer sakna dig då du försvinner till Umeå sis!

Kanske dags att försöka somna, ska upp om några få timmar men har ju vänt på dygnet! Om några timmar är det Hästens dag borta på travet.

Inga kommentarer: