torsdag 30 juli 2009

I left my best friends, or did they just leave me?

Höll på att försova mig i morse vakna 10 min innan bussen gick, ibland är det verkligen tur att man bor nära busshållsplatsen! Kände mig lite korkad då jag kom till stan och såg att alla sprang runt i t-shirt/linne och jag hade på mig en jacka, dessutom var det väldigt varmt där! Hann ju inte tänka allt för mycket på värmen medans jag tokrusade till bussen!

Gick från Busstationen till travet där det var Hästens dag och det första jag ser då jag kommer in på stallbacken är Elin och Jäns! Alltid kul att träffa någon man känner så man slipper gå runt själv! Jag och Elin har lagt till ännu en sport på listan, Gymkhana! Fast jag tror egentligen det är en ursäkt för att vara galen och rida ponny, men det är en väldigt bra ursäkt!

Har även hunnit med att vara ordentligt frustrerad, saker man säger till en är som baciller, dom ändrar form då det kommer ut till nästa och tillslut är allt som ett enda trassel! Jag känner mig mkt less på folk för tillfället!

Nu ska jag lägga mig och studera roande saker!

Inga kommentarer: