torsdag 2 juli 2009

Godmorgon

Eller vad man ska säga för jag har varit vaken ett tag, är i Byske hemma hos Grunko, vilket jag ju iofs varit några dagar därför jag inte hunnit blogga. Grunko ligger i övrigt och sover och går fan inte att väcka, jag slet av han täcket men då tog han bara de andra.. *suck*

Idag tror jag det blir att fara förbi stan och stadsfesten och kolla om man träffar något roligt folk och såntdär, jag gillar stadsfesten, förutom alla som är aspackade där om det nu inte är ens kompisar för då är man tillåten att skratta åt dom och påminna dom om pinsama grejer dom sagt och gjort efteråt! Taskigt? Nejdåå!

i övrigt ser jag sjukt skabbig ut.. håret är inte bara lite skitigt! Blir att duscha då jag kommer hem! Imorgon ska jag i övrigt ta hand om Doris + katterna..

i veckan har jag ju som sagt varit i Byske, ätit massa onyttigheter typ glass, godis, chips, dricka å cider. Har även ätit nyttig mat, hör och häpna kära föräldrar men jag har glatt ätit både stuvade makaroner och korv och broccolipaj!
Har även sett på då Grunko och hans ena bror å pappa dykt efter drag, varit förbi Sophia, badat, varit i stan o.s.v.

Inga kommentarer: