måndag 29 juni 2009

I'm afraid you can't talk your way out of this one

Igår kom mamma och hämtade hem Doris igen, för några dagar, dom far bort på fredag igen och då ska jag ta hand om Doris och katterna.

Hände i övrigt inte så mkt igår, Fredde kom förbi, vi såg två filmer på rad, av någon anledning orkade ingen av oss med någon större fysisk aktivitet, kan det bero på att det var kokhett ute? Iallafall så såg vi 18 Year Old Virgin någon som inte är jag blev en smula generad ^^ sen såg vi The Uninvited, den var faktiskt riktigt bra, inte direkt läskig men hör till sånadär filmer som man TROR man vet exakt hur den ska sluta men den slutar på ett helt annat sätt!

Den handla iallafall om en tjej vars sjuka mamma dött i en brand. Tjejen hamnar på psyket efter branden och då hon får återvända hem så har hennes mammas assistent tagit ihop det med hennes pappa. Hon och hennes syster tror att branden inte alls var en olycka utan att mammans assistent hade ett finger med i spelet..

Nu ska jag inte avslöja något mer för då förstör jag filmen för alla som vill se den!

Började i förrgår tänka på vissa lukter och känslor som jag gillar, och dom jag kommit på har alla med sommaren att göra, jag är verkligen en sommarmänniska.

* Lukten av en svettig häst en varm sommardag
* Känslan då man kommit ur duschen och känner sig helt fräsch en kokhet sommardag.
* Lukten som alltid är på stadsfesten.
* Den fräscha luften som är varma sommarnätter.

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Krut ifrån skjutbanan :} det är den enda lukten som jag gillar med sommaren XD