torsdag 18 juni 2009

I'll follow you if you follow me

Passar på att blogga medans jag väntar på att maten ska bli klar! Veckan ha inte varit så händelserik, var med N:et i måndags, vi sprang runt och kollade mattor på solbacken sen for vi hem till henne och såg film och pratade lite random, sen på kvällen så åkte jag hem till Grunko och sov där.

Vaknade sen upp tisdagmorgon och var tjock i näsa å hals, jobbigt! Var kvar hos Grunko till just efter 1 sen for jag till Sophia och tjollra där, pratade på så mkt som min röst klarade, det va ovanligt mkt med tanke på hur hes jag var! Vi for iallafall och åt pizza och köpte halstabetter! Så kom pappa och hämta mig på kvällen.

Sen dess har jag inte gjort så mkt mer än sett film och lyssnat på musik, nött Follow Me - Breaking Benjamin i sinne! Jag är typ kär i låten!

Pratade med Chrissan och Pingu idag, Chrissan skrattade åt mig och sa att jag pratade som Anki i Anki och Pytte! Det va faktiskt inge snällt, nog för jag tycker om Chrissan ändå och kommer sakna henne som en tok då hon flyttar!

1 kommentar:

Christina sa...

Hahaha det är ju inte mitt fel att du lät som ankan xD men jag hoppas vi ses imorgon. blir rätt så piss m jag får höra annat...