lördag 20 juni 2009

If I had to I would put myself right beside you

Igår var det alltså midsommar, först spenderade jag dagen med Chrissan på Bonnstan, sen hemma hos henne, sen kom Pingu och John och så såg vi Valkyria, Missade vissa bitar av den men den var ändå mkt bättre än vad jag förväntade mig! Jag brukar inte gilla såna filmer!

Sen så for jag hem till Jenny och lyckades få ut hon å Chrille på en stadspromenad i brist på vettigt att göra, där träffade vi nån gammal klasskompis till Chrille och hans kompis, sen hamnade vi på nån random fest där jag träffade på någon som gick i min paralellklass i högstadiet, TROR vi eventuellt hade franska tillsammans, komiskt hur litet SkellHell är!

Sen for jag, jenny, Chrille, Fredde och Adam till Statiol norra där jag höll på att bli bortskänkt till en gammal snuskgubbe av Adam! Fast jag flydde och så försökte Adam ge bort någon moppefjortis men dom va inte riktigt med på det heller, jag tror han failade på att vara pimp!

Sen for vi tillbaks till Jennys lägenhet en stund, så for Fredde och Adam, sen kom Fredde tillbaks för då hade han skickat hem Adam för han tyckte han va för full å jobbig! Så for vi alla till Krysset och träffade på Lappen, Mörten och Alex, där träffade jag även på Emmy som verkade glad! Sen for Fredde iväg och jag, jenny och chrille började vandra tillbaks mot lägenheten, fast först träffade vi Staffan å nån drös raggare på CK parkeringen!

Sen sov jag duktigt på soffan fast jag inte tyckte jag var de minsta trött och nu sitter jag alltså hemma med en cola och chillar! Observera att jag var helt nykter hela gårdagen!

Inga kommentarer: