torsdag 7 maj 2009

Tapetklister under mina skor, du så mycket vackrare än vad du tror!

Pappa lyckades väcka mig lite för tidigt typ halv, brukar vakna runt kvart i om jag kan men iofs så var jag pigg, har haft skumma drömmar, säg nångång jag inte har det?

Började se en film igår, The Tracey Fragments, heludda film men jag gillade den på något sätt, den var väldigt speciell, större delen bestod av att bilden var uppdelad i många små rutor, som ibland visade olika saker, tyvärr var jag inte nog pigg för att verkligen koncentrera mig på handlingen men av det jag förstod så gillade jag det! Tyvärr orkade jag inte se hela får ta och göra det idag!

Idag är det Engelska Nationella, blä! Minns inte vilken del det var idag men fortfarande så gillar jag verkligen inte nationella!

Aja ska snart gå och borsta tänderna och klä på mig helt! Ha en bra dag!

1 kommentar:

Christina sa...

Gaah xD jag vill åka med tvåan hem ;(