tisdag 19 maj 2009

Set me free your heaven's a lie

Sitter på skolan å ska börja skriva på vårat nya och även sista uppdrag innan vi går ut, det är ett religonsuppdrag och jag ska skriva om LaVey Satanism, någon som är förvånad? I övrigt så är jag jätte trött och det är jätte tråkigt på skolan!

Min mp3 blev i morse omdöpt från Zappe till Mr lagg efter att ha varit helt jätte udda och vägrat starta å sen då den väl startat gick det inte att göra nått med den, men efter att starta å stängt av några ggr så funkade den fint och det gör den fortfarande!

I övrigt så har jag lyckats säga totalt fel på den "gyllene regeln" det kristna ska ju vara 'Gör mot andra vad du vill att dom gör mot dig' Men jag lyckades säga 'Gör mot andra vad andra gör mot dig' vilket blev lite tvärt emot. Men jag håller mer med om det, sen började vi prata om att man inte kan behandla andra som vi själva vill bli behandlade. T.ex. om vi låtsas att jag är masochist, ska jag då gå runt och slå på andra så att dom ska slå på mig, för det är ju så jag vill bli behandlad!

Nu är jag väl inte sådär helt masochist även om jag gillar diverse smärta, typ trycka på blåmärken och då någon kliar en på rygg och armar tills det i princip blöder.

Dolefully Desired
Destiny a lie.

Set me free your heaven's a lie
Set me free with your love
Set me free yeah

Inga kommentarer: