måndag 11 maj 2009

Misery loves its company

Jag hade nästan svårt att vakna i morse för jag var helt säker på att det var Söndag, kan bero på att jag var på skolan både fredag och lördag vilket jag inte brukar vara så nu är min veckorytm screwed..

Iallfall måndag idag, ska snart börja leta upp stallkläderna och fara till stallet, glömde stålhätteskorna på skolan så jag får ta ett par andra! Får se vem jag ska rida idag..

Sitter i övrigt och lyssnar på The Red Jumpsuit Apparatus, Elmer tipsade om dom igår, och nog fasen gick det riktigt bra att lyssna på, helmysig musik så tack för tipset!

Skriver kanske senare ikväll om jag inte som de flesta andra måndagar är helt slut då jag kommer hem, somnar å glömmer att äta middag o.s.v. Jag är omöjlig!

1 kommentar:

Christina sa...

Jag har spytt från åtta imorse fram tills för en stund sen... Mest galla dock...