lördag 9 maj 2009

I know your heart, it's lonely too

Idag har jag varit mkt mkt vacker version av Smurfan, eller så inte! Var iallafall väldigt blå i ansiktet, och klädseln + att jag hade kjol och linne över, INTE VACKERT! Fick iallafall ett stopp på ett hinder men är ändå nöjd, jag är sämst tävlingsmänniska känns det som! Men iallafall, har ju bara ridit Itsy en gång tidigare, och det var igår så!

Sen blev jag allmänt mobbad av folk! Och så sprang jag och Malin runt, Stackars pappa som fick gå runt på skolan ensam (A)

Sen hemma så har jag inte gjort så mkt åt en god middag, bestående av massa olika kött, don't ask why! Sen har jag sett klart The Tracey Fragments, så grymt bra film! Kanske inget man sätter sig och ser med några kompisar då man har filmkväll, först fattade man ingenting men sen klarnade allt upp mot slutet! Ska inte skriva nått mer om filmen för då förstör jag för andra som ska se den genom att säga för mycket!

Inga kommentarer: