torsdag 28 maj 2009

I'm still Jenna from the block ^^

Idag har det seriöst blåst halvstorm, höll på att blåsa åt fanders då jag skulle gå längst björkalén.. Sen hade vi helt värdelös egenska, hade "lektion" i max 10 min typ fick veta betyg och se nationella.

Fick iallafall hämtning av pappa och micke då dom kom hem från Umeå så då kom jag hem till Ersmark tidigare än väntat å hann med att fara med Maria på ridhuset och hjälpa henne med Rover för ovanlighetens skull så lät jag hon göra så lite som möjligt, inte värt att han surar å snurrar runt och hon blir rädd! Sen så hade dom ryktrally och då ville Maria och hennes vänner ha Kansas på det, bara för att Maria vet att Kansas är enda mannen i mitt liv och att jag hade borstat av han just före, fick hjälpa dom med det.

Sen blev det hem till mamma och ätande av massa god middag, en positiv grej med att vara "strandad" i syrrans lägenhet är att mammas mat smakar så grymt gott då man kommer dit!

Sen ikväll har jag inte gjort mkt mer än duschat i super varmt vatten, hittat min avtuggade laddningskabel till mobilen! Dumma Astrid! Turligt nog har jag ju med mobilens USB kabel och det går även å ladda genom den! Annars hade jag ju varit helt strandad! Mitt ogillande mot katter ökar, kanske tur jag är allergisk för dom så har jag någon ursäkt att inte skaffa katt!

Ska snart sova, och sova tills jag, ingen väckarklocka som ringer!

Inga kommentarer: