måndag 27 april 2009

You're on my heart just like a tattoo

Sitter och väntar på att fara till stallet och googlar på tatueringar, har egentligen ingen plan att tatuera mig men det skadar ju inte att kolla!

Iallafall, jag och Chrissan har skojat om att göra en "väntatuering" fick idéen från nån kändis som hon å hennes bästa vänner hade tatuerat in en liten stjärna, iallafall, skulle det vara jag och Chrissan som skulle ha det så borde det ju nästan vara nått sånt här:


Fast vore det riktigt rätt så hade det ju faktiskt varit Evanescence logga eftersom det var min Evanescence T-shirt som gjorde så vi lärde känna varandra!

5 kommentarer:

Christina sa...

hahaha. Ett litet hello kitty eller evanescence logga vore inte fel ;) men inget jag vill tatuera in xD då får det hellre vara typ en stjärna eller nå liknande xD

Anonym sa...

I wish not acquiesce in on it. I over precise post. Particularly the title-deed attracted me to be familiar with the whole story.

Anonym sa...

Good brief and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.

Anonym sa...

Great article, i

hope can know much information About it!

Anonym sa...

Enkelt och sött. Jag funderar på att starta en annan blogg eller fem ganska snart, och jag ska definitivt överväga detta tema. Håll dem kommer!