måndag 27 april 2009

I'll be here forever just to see you smile

Har blivit helt jätte kär, och som vanligt är det i en låt! With Me - Sum 41.
Texten är ju helt underbar så jag blir i det där sötluddiga tillståndet, ni alla vet, man ler sådär jätte fånigt och påminner smått om en kär tecknad figur med hjärtan i ögonen!

Först hörde jag den redan förra säsongen av Gossip Girl i scenen med Blair och Chuck i Chucks limo men då tänkte jag inte så mkt på den, bara att jag diggade scenen och musiken passade in, sen letade jag upp ett klipp med den idag och sen fastnade den, sådär stenhårt som tuggummi i håret!


Här har ni den omtalade scenen i lite sådär helt urkass kvalité men ändå! Underbar!

Kan även vara vänlig och bjuda på texten och låten

Lyrics | Sum 41 lyrics - With Me lyrics

Och så kan jag ju vara snäll och länka låten till alla ni som har Spotify! Och till ni som inte har det, leta upp en inbjudan och skaffa, praktiskt och bra speciellt nu med IPRED och allt sånt tjoller! Tyvärr går det ju inte att få musiken på Mp3 men så länge man sitter vid en dator med internet och Spotify installerat så är det bara att logga in och lyssna på sin favoritmusik!

http://open.spotify.com/track/7JcB1XSpmlULBSvnEis6Fc

1 kommentar:

Christina sa...

hahaha... Bindestreck är överskattat ;)